رسوب گیری پکیج بوتان در مشهد

رسوب گیری پکیج بوتان در مشهد
رسوب گیری پکیج بوتان در مشهد

رسوب گیری پکیج بوتان در مشهد

رسوب گیری پکیج بوتان در مشهد، اگر شما هم از پکیج برای تامین آب گرم مصرفی و گرمایش استفاده می‌کنید بارها پیش آمده که چرا آب خوب گرم نمی‌شود و نوسان دما دارد همانطور که می‌دانید در پکیج‌ها و سیستم شوفاژ برای انتقال گرما از آب استفاده می‌شود و به خاطر وجود املاح محلول در آب به مرور زمان رسوبات و جرم سنگین در مبدل اصلی و مبدل ثانویه و سایر اتصالات و قطعات پکیج ته‌نشین می‌شود.

توصیه می‌کنیم رسوب گیری پکیج بوتان در مشهد برای اعزام سرویس کار پکیج بوتان در مشهد با مجموعه دما خدمات تماس بگیرید تا در در کمترین زمان ممکن سرویسکار پکیج به محل اعزام کنیم، ارائه خدمات با ضمانت حق مشتری است لذا رضایت مشتری و بهبود سطح کیفی خدمات از اولویت‌های مجموعه دما خدمات در مشهد است.

عدم رسوب گیری پکیج بوتان می‌تواند باعث ایجاد خسارت و پرداخت هزینه‌های سنگین برای مصرف کننده شود. رسوب زدایی پکیج بوتان در مشهد یک کار بسیار مهم و ضروری است که پیش از راه‌اندازی شوفاژ در فصل سرما باید به فکر آن باشید. اگر افت فشار آب گرم مصرفی و سرد و گرم شدن آب (نوسان دما) را احساس کردید حتما سرویس های دوره ای را انجام دهید.

آشنایی و به روز بودن نیروهای دما خدمات در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف پکیج دیواری باعث شده است که خدمات و سرویس دهی بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر پکیج بوتان در الهیه مشهد برای مشتریان گرامی تا %30 کاهش یابد.

مشاوره و آموزش رایگان و پاسخ به سوالات پرتکرار مشتری بعد از اتمام کار سرویس به منظور بهینه سازی و استفاده درست از دستگاه و کاهش مصرف انرژی و کاهش هزینه‌های تعمیرات و افزایش طول عمر مفید دستگاه، یکی از خدمات این مجموعه به مشتریان عزیز است.

رسوب گیری پکیج بوتان در مشهد
رسوب گیری پکیج بوتان در مشهد

سرویس و رسوب زدایی پکیج بوتان در مشهد

رسوب گیری مبدل اصلی و مبدل ثانویه پکیج باید به صورت کاملا تخصصی انجام شود و نمی‌توان آن‌را به سرویسکار کم تجربه سپرد. زیرا اگر جرم گیری مبدل اصلی و ثانویه پکیج به درستی انجام نشود، باعث گرفتگی و حرکت رسوب به همه مسیرهای پکیج و رادیاتورها می‌شوند و مجبور می‌شوید یک بار دیگر هزینه رسوب زدایی پکیج را بپردازید!

رسوب‌گیری پکیج را پشت گوش نیندازید، زیرا حتی ممکن است پکیج و رادیاتورها را کاملا از کار بیندازد و شما را وادار به تعمیر پکیج نماید. سرویس و رسوب گیری پکیج بوتان در مشهد را جدی بگیرید متاسفانه تعداد زیادی از مردم تصور می‌کنند که رسوب‌گیری دوره‌ای پکیج‌های گرمایشی هزینه‌ی اضافی یا کاری بیهوده است.

در حالی که سرویس‌های پکیج برای پیشگیری از ایجاد خسارت یا تعمیرات پکیج با هزینه های بالا است. با انجام سرویس‌های دوره‌ای پکیج، به افزایش بازدهی و راندمان دستگاه کمک کرده‌اید. با انجام سرویس های دوره ای پکیج در صورت وجود عیب درونی در دستگاه متوجه آن شده و با باز کردن دستگاه آن را شناسایی می‌کنیم.

با صرف هزینه‌ی اندک به منظور سرویس و نگهداری، از پرداخت هزینه‌ی بیشتر برای تعمیر آن جلوگیری می‌کنیم. پیش از خرابی و از کار افتادن دستگاه از وقوع آن جلوگیری کرده و نسبت به سلامت یا معیوب بودن پکیج آگاهی پیدا می‌کنیم. عمر مفید و بازدهی پکیج بالا می‌رود و همچنین در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌شود.

چطوری بفهمیم که پکیج به رسوب گیری نیاز دارد؟

1- فشار آب گرم مصرفی در شیرالات بسیار کم می‌شود.

2- پکیج روشن می‌شود اما آب به خوبی گرم نمی‌شود.

3- مدت زمان زیادی طول می‌کشد تا آب گرم شود.

4- رادیاتورها به خوبی گرم نمی‌شوند.

5- زمانی که پکیج روشن می‌شود، دستگاه جوش می‌اورد.

6- وقتی پکیج روشن است فشار پکیج بالا و پایین می‌رود.

7- از پکیج صدای ناهنجار و مشکوک شنیده می‌شود.

سرویس پکیج دیواری هر چند وقت باید انجام شود؟

سرویس کامل: در این نوع سرویس تمامی قطعات داخلی بازبینی و بررسی می‌شوند،

و  قطعات مصرفی تعویض و پکیج به طور کامل سرویس می‌شوند،اگر مدت زمان طولانی از سرویس و رسوب‌گیری پکیج بوتان

می‌گذرد بهتر است این نوع سرویس را انتخاب کنید تا به نتیجه مطلوب برسید.

سرویس دوره‌ای: این نوع سرویس شامل بازدیدهای دوره‌ایی در بازه‌های زمانی چند ماهه صورت می‌گیرد مخصوصا اول فصل سرما و به دلیل کوتاه بودن زمان بین دو سرویس، کار آن سبک‌تر است و دستگاه به ندرت دچار مشکل خواهد شد.

هزینه‌ی رسوب‌گیری و سرویس پکیج:

این که میزان رسوب و جرم‌های پکیج چقدر سخت است در هزینه رسوب‌زدایی پکیج و سرویس پکیج تاثیر می‌گذارد. بعضی مواقع با یک جرم‌گیری ساده کار شما راه می‎‌افتد اما گاهی جرم‌گیری پکیج سخت‌تر خواهد بود در نتیجه زحمت تعمیرکار پکیج بوتان بیشتر می‌شود و رسوب گیری پکیج بوتان در مشهد متغیر است.

مرجع تخصصی تعمیر و رسوب گیری پکیج بوتان در مشهد

tel:09158154812tel:09359004959

دما خدمات همراه شما

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو

دسته بندی مقالات

پربازدیدترین مطالب

برچسب ها

تبلیغات

خدمات مشتریان