تعمیر پکیج ایران رادیاتور در الهیه مشهد

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در الهیه مشهد
تعمیر پکیج ایران رادیاتور در الهیه مشهد

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در الهیه مشهد

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در الهیه مشهد یکی از خدماتی است که گروه تاسیسات دما خدمات در منطقه قاسم آباد و شهرک غرب مشهد و به دلیل بافت آپارتمانی گسترده این منطقه و در پی گسترش نصب و استفاده روزافزون تجهیزات گرمایشی جدید مانند پکیج و رادیاتور و … مورد نیاز است تا خدمات فنی و تاسیساتی با سرعت و کیفیت بالا ارائه شود. اگر شما هم در آپارتمان و محل کار خود از پکیج استفاده می‌کنید بهتر است که بدانید و آگاه باشید که تجهیزات گرمایشی جدید نیاز به تعمیر و نگهداری و انجام سرویس‌های دوره‌ای دارند.

گروه دما خدمات برای تعمیر پکیج بوتان در الهیه مشهد و در سایر مناطق قاسم آباد تعمیرکار پکیج اعزام می‌کند.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در الهیه مشهد

پکیج و رادیاتور جزء تجهیزات تامین آبگرم مصرفی، گرمایش و تهویه مطبوع هستند که در طول فصل سرما بیشترین کارکرد و خرابی را دارند، در نتیجه نیاز به مراقبت و نگهداری دوره‌ایی دارند تا راندمان کاری و طول عمر خود را حفظ کنند و از بروز مشکلات فنی و تحمیل هزینه‌های اضافه جلوگیری شود.

خدمات مشتریان ایران رادیاتور و بوتان، برای درخواست تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور در الهیه مشهد سرویسکار پکیج ایران رادیاتور در الهیه مشهد با سامانه ارتباطی دما خدمات تماس بگیرید

خدمات مشتریان  09359004959

پکیج و رادیاتور جزء تجهیزات تامین آبگرم مصرفی، گرمایش و تهویه مطبوع هستند که در طول فصل سرما بیشترین کارکرد و خرابی را دارند، در نتیجه نیاز به مراقبت و نگهداری دوره‌ایی دارند تا راندمان کاری و طول عمر خود را حفظ کنند و از بروز مشکلات فنی و تحمیل هزینه‌های اضافه جلوگیری شود.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در الهیه مشهد

اطلاعات اولیه برای نگهداری از پکیج

همواره سعی کنید تا فشار آب پکیج را روی 1.5 بار تنظیم نگه دارید.

از باز و بست مکرر آب گرم مصرفی در زمان 1 الی 2 دقیقه پرهیز کنید.

شیرهای رفت و برگشت پکیج و رادیاتورها باز و بسته نکنید.

برای تنظیم دمای رادیاتور شیر ورودی رادیاتور را باز و بسته نکنید. برای تنظیم دمای رادیاتورها فقط از روی پنل پکیج اقدام کنید.

دمای آب گرم مصرفی را روی درجه متعادل تنظیم کنید تا مجبور نشوید با آب سرد ترکیب کنید.

برای تغییر وضعیت زمستانه به تابستانه پکیج فقط از روی پنل پکیج اقدام به تغییر حالت پکیج کنید.

بعد از تنظیم فشار آب پکیج حتما شیر پرکن پکیج را کامل ببندید.

هر گونه نشتی و آبریزی از پکیج و مدار شوفاژ را جدی بگیرید و نسبت رفع نشتی آب سریعا اقدام کنید.

شنیده شدن هر گونه صدا و لرزش غیر طبیعی از پکیج را جدی بگیرید.

سرویس های دوره ای پکیج را انجام دهید.

حتما از محافظ برق استاندارد برای پکیج استفاده کنید.

از سختی گیر آب برای پکیج استفاده کنید.

انجام سرویس های دوره ای پکیج

همانطور که می‌دانید یکی از بهترین مزایای انجام سرویس های دوره ای پکیج، رسوب گیری مبدلهای پکیج است که با توجه به وجود املاح در آب شهری، باعث مسدود شدن جریان آب در پکیج می‌شود و راندمان کاری پکیج به شدت کاهش می‌یابد.

تعویض واشرها و اورینگهای آببندی فرسوده پکیج.

تنظیم فشار پکیج و هواگیری رادیاتورها.

تنظیم باد منبع انبساط پکیج.

اطمینان از باز بودن مسیر دودکش پکیج. دودکش مسیر خروج گازهای سمی است و اگر این امر بنا به دلایلی به راحتی صورت نگیرد، ممکن است پکیج خاموش شود در حالیکه دستگاه پیکج سالم است. بنابراین لازم است هر سال یکبار مسیر خروجی دودکش و لوله های مربوطه به آنها را با دقت کنترل شود تا علاوه بر جلوگیری از خاموش شدن پکیج، از خطر گازگرفتگی پیشگیری شود.

تعویض شیلنگ‌های رابط و اتصالات نصب، که فرسوده و کهنه شده‌اند.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در الهیه مشهد

سرویس پکیج ایران رادیاتور در الهیه مشهد

تنظیم و تمیز کردن الکترود جرقه و حسگر شعله.

در اکثر پکیج های جدید، به هنگام بروز مشکل فنی، در صفحه نمایشگر خود کدهای خطای متفاوتی را نمایش می‌دهند که در بعضی مواقع با ریست کردن پکیج یا خاموش و روشن کردن دستگاه مشکل موقتا رفع می‌شود. ولی لازم است تا در اسرع وقت از بهترین تعمیرکاران پکیج در مشهد دعوت کنید تا علت نمایش کد خطای برد پکیج را بررسی کند و سرویس‌های لازم را برای این دستگاه انجام دهد.

البته در برخی مواقع نیازی به دعوت سرویس کار پکیج در مشهد نیست و مشکل به صورت تلفنی و دریافت اطلاعات کد ارور توسط سرویس کار رفع می‌شود.

چرا پکیج صدا و لرزش شدید دارد؟

یکی دیگر از مواردی که منجر به درخواست تعمیر پکیج در الهیه مشهد می‌شود، سر و صداهای زیادی است که بطور غیر متعارف از دستگاه پکیج شنیده می‌شود. مسلما این موضوع می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد.

وجود رسوب زیاد در مبدل اصلی و مبدل آب گرم مصرفی

پمپ پکیج خراب شده یا نیم سوز شده.

اشکال در فن پکیج.

وجود هوا در مدار شوفاژ و پکیج.

البته در این خصوص حتما تعمیرکار پکیج در مشهد باید تسلط کافی به مشکلات انواع پکیج داشته باشد، تا بتواند با بررسی های لازم خیلی زود مشکل را شناسایی و رفع کند.

علت روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور مدل m24ff

افت فشار آب پکیج یکی از علت های اصلی روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور مدل m24ff است. در این موقع باید شیر پرکن پکیج را باز کنید تا فشار آب پکیج به 1.5 bar برسد و شیر پرکن را کاملا ببندید.

اساتید و تعمیرکاران تاسیسات حرارتی توصیه می‌کنند که سالی  یک بار و قبل از شروع فصل سرما  سرویس های دوره ای پکیج انجام پذیرد، که این عمل دو مزیت با خود به همراه خواهد داشت، اولا از تحمیل هزینه های سنگین جلوگیری می‌کند و دوما از سلامت دستگاه پکیج خود مطمئن می‌شوید.

مشاوره و ثبت خدمات تعمیر پکیج ایران رادیاتور در الهیه مشهد  09359004959

1 نظر

  • سلام پکیج ما یخ زده بود و آبریزی شدید داشت
    که زحمت تعمیر اساسی رو کشیدین و الان
    خیلی خوب کار میکنه. سپاسگذارم از تیم دما
    خدمات

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو

دسته بندی مقالات

پربازدیدترین مطالب

برچسب ها

تبلیغات

خدمات مشتریان